corona cases

Meer betrokkenheid met leden door gebruik van extra persoonlijke content

Social Media strategie 

VNO-NCW Oostland is een netwerkorganisatie voor ondernemende vernieuwers en versnellers in de regio Oostland. Zij zijn met de ambassadeurs zichtbaar, bereikbaar en staan dichtbij de ondernemers. Juist in de tijd van het coronavirus wilden ze dichtbij de leden staan, initiatieven steunen en aandacht geven. Door het inzetten van Social Media hebben we VNO-NCW Oostland meer zichtbaar gemaakt.

Om de verbindende factor van dit netwerk te versterken en dichtbij de ondernemers te staan, is er een serie content ontstaan over ‘Ondernemers aan het woord’. Als eerste heeft voorzitter Gijs van der Helm het woord genomen. Dit om alle ondernemers een hard onder de riem te steken en aan te geven waar VNO landelijk mee bezig is. Hierna laat VNO-NCW Oostland elke week een ondernemer / wethouder aan het woord om zijn of haar visie op de huidige situatie uit te leggen. Dit geeft nieuwe inzichten en alle ondernemers in het netwerk worden bereikt en kunnen met vragen terecht.

Resultaat

Ondernemers voelen zich gehoord en betrokken, leren van elkaar, spreken makkelijk met de gemeente over waar de gemeente mee bezig is en de Social Media kanalen groeien elke week op het gebied van betrokkenheid en aantal volgers. Leuke extra: Er zijn zelfs nieuwe leden binnengekomen!

De samenwerking tussen RV Webdiensten en VNO-NCW Oostland kenmerkt zich in behulpzaamheid, snelheid van handelen, meedenken bij de uitdagingen die er liggen en hun adviesfunctie. RV Webdiensten helpt ons aan een betere zichtbaarheid van en voor de leden en etaleert VNO-NCW Oostland, de werkgeversvereniging, op een dynamische manier. Leden complimenteren ons met deze stap. Dank hiervoor, wij doen het graag samen met RV Webdiensten. RV Webdiensten is sinds 2018 enthousiast lid van VNO-NCW Oostland.

ik wil dit ook